Συνελήφθη διαχειριστής γνωστής ομάδας του Facebook που ασχολείται με το Δήμο Κύμης – Αλιβερίου

%ce%b2%ce%b1%cf%83-%ce%b1%cf%84Συνελήφθη πριν λίγη ώρα ο διαχειριστής γνωστής ομάδας του Facebook η οποία ασχολείτια με τα προβλήματα του Δήμου Κύμης – Αλιβερίου, μετά από μήνυση που κατέθεσε σε βάρος του ο πρώην Δήμαρχος Δημήτρης Θωμάς για συκοφαντική δυσφήμιση. Η μύνηση υπεβλήθη για αναρτήσεις του διαχειριστή στην ομάδα του, το Σάββατο, όταν ο Δ. Θωμάς βρέθηκε εμπλεκόμενος σε ένα γεγονός για  το οποίο στην συνέχεια αποδείχτηκε ότι δεν έφερε καμία ευθύνη. Αναλυτικά η μήνυση του Δ. Θωμά έχει ως εξής:

Κύμη, 6/11/2016
ΠΡΟΣ: τον κύριο Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Χαλκίδος, μέσω του ΑΤ Κύμης.

Μήνυση- Έγκλιση: Δημητρίου Θωμά του Γεωργίου πρώην Δημάρχου, κατοίκου Κύμης,
Κατά του: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Όπως πολύ καλά γνωρίζει το αρμόδιο όργανο ΑΤ Κύμης, χθες 5/11/2016 και ώρα 7:00μμ περίπου, δημιουργήθηκε επεισόδιο μεταξύ της διαιτητού Μαρίας Κάλφα και εμού, στον αγώνα μπάσκετ που διεξαγόταν στο Κλειστό Γυμναστήριο Κύμης μεταξύ των ομάδων Α.Ο. Κύμης-Οινόφυτων.
Όπως αποδείχθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα η καταγγελία της διαιτητού σε βάρος μου ήταν αναληθής και μετά την έγγραφη δήλωση συγνώμης της διαιτητού για τα όσα με κατήγγειλε τα οποία και εγγράφως ανακάλεσε, ανακάλεσα και εγώ την υποβληθείσα εναντίον της μήνυσή μου για συκοφαντική δυσφήμηση.
Έτσι περί ώρα 10μμ το επεισόδιο έληξε και οι εμπλεκόμενοι αποχωρήσαμε από το ΑΤ Κύμης και το θέμα μετά τις διευκρινίσεις αυτές, θεωρήθηκε λήξαν.
Από την πρώτη στιγμή της επίσκεψής μου στο Α.Τ. Κύμης, ο επ ονόματι ………………………………………………………………………………………………………………………………….
ανήρτησε κείμενα ψευδή και συκοφαντικά που διασύρουν την προσωπικότητά μου, τα οποία και διατηρεί μέχρι τη στιγμή αυτή, παρόλο που -και από τα σχόλια που ακολουθούν τις αναρτήσεις του ξεκάθαρα φαίνεται – γνωρίζει την αλήθεια και τις εξελίξεις της υπόθεσης.
Τις εν λόγω αναρτήσεις- κείμενα επισυνάπτω στην παρούσα μου και αποτελούν αναπόσπαστα τμήματά της.
Επειδή τα κείμενα αυτά είναι αναληθή και συκοφαντικά σε βάρος μου, εν γνώσει δε της αναλήθειάς τους συνεχίζει ο ……………………….. να τα έχει αναρτημένα,
Μηνύω αυτόν για τα αδικήματα της συκοφαντικής δυσφήμισης, της διασποράς ψευδών ειδήσεων κτλ.
Αιτούμαι την νόμιμη τιμωρία του και παρακαλώ για την κίνηση της αυτόφωρης διαδικασίας, δηλώνοντας ότι θα παραστώ ως πολιτική αγωγή στη δίκη που θα διεξαχθεί.
Θα επακολουθήσει αναλυτικό υπόμνημά μου για το συμβάν.

Μετά τιμής
Δημήτρης Γ. Θωμάς

